5 krokov, ktorými robíme náš e-shop udržateľnejší

Okrem neustáleho zlepšovania našich služieb a zákazníckej spokojnosti je pre nás tiež dôležité minimalizovať ekologickú stopu, ktorá je s prevádzkou veľkého e-shopu bohužiaľ spojená.Toto je 5 krokov, ktorými sa snažíme robiť Výpredaj obliečok udržateľnejší , bez toho, aby sme museli znižovať nároky na kvalitu balenia, či navyšovať výhodné ceny nášho tovaru!

1) Vaše objednávky balíme do už použitých krabíc

Pokiaľ u nás nakupujete, je pravdepodobné, že vám nákup dorazil v krabici s logom úplne iného e-shopu. Nie – nepomýlili sme sa, ale úplne nové krabice z nášho skladu dávno zmizli a využívame výhradne minimálne raz použité. Získavame ich od dodávateľov nášho tovaru, alebo napríklad z kontajnera, umiestneného v neďalekom nákupnom centre Olympia Brno, kde nám ho plnia miestni retaileri.

3


2) Recyklujeme tvrdé aj mäkké plasty

Odpadu sa nezbavíme, avšak ten, čo vyprodukujeme maximálne recyklujeme. Okrem klasického triedenia odpadu v priestoroch firmy, ktoré je dnes snáď všade samozrejmosťou, máme špeciálne kontajnery na tvrdé a mäkké plasty (igelity, strečové fólie) a pre všetok tento odpad máme zaistenú recykláciu. 

1


3) Papier skartujeme a posielame ďalej

Zničené krabice a všetok papier, ktorý už nie je potrebný, putuje do našej skartovačky. Papierová drť sa následne využíva ako výplň, alebo ju pošleme ďalej našim obchodným partnerom pre ďalšie použitie. 

2


4) Jedným z našich najväčších dopravcov je 100% uhlíkovo neutrálny DPD

Fandíme dopravcovi DPD, ktorá sa zaviazala k 100% uhlíkovej neutralite pri doručovaní. Meria svoju uhlíkovú stopu, snaží sa ju redukovať vďaka nízko až nulovo emisným vozidlám a veľmi rýchlo rozširuje sieť výdajných boxov. Zvýšené emisie (ktorým sa bohužiaľ zatiaľ nemožno úplne vyhnúť) plne kompenzuje financovaním projektov čistej energie po celom svete a tým svoje aktivity môže vyhlásiť za 100% uhlíkovo neutrálne. 

4


5) Vďaka razítku spoznáte ekologicky udržateľnú zásielku

Každú objednávku, ktorú sme zabalili ekologicky, označujeme pečiatkou. Vďaka tomu zákazníci vidia, že nám udržateľnosť nie je ľahostajná. Škatuľa, v ktorej tovar zasielame možno nevyzerá (ako) nová, ale prešla už dlhú cestu a možno bude slúžiť ešte naďalej.

5