Reklamácia | Vrátenie | Problém s objednávkou

Ako postupovať pri vrátení / reklamácii

Vrátanie

Nepoužitý tovar nám môžete vrátiť do 30 dní.

  • Ak chcete tovar vrátiť, vyberte z nižšie uvedených možnostiach Vrátenie tovaru - Odstúpenie od zmluvy
  • Balík starostlivo zabaľte a spolu s návratkou zašlite vybraným dopravcom na adresu:

       Textilomanie s.r.o., depo 123Kurier, Gogoľova 326/18, 851 01 Petržalka.

  • Sumu za vrátený tovar vám vrátime na váš bankový účet do 7 dní od jeho prijatia v sklade.
V rámci zjednodušenia procesu je možné využiť dopravy zmluvnými prepravci. Nie je možné využiť na postele, boxy a viac kusové zásielky.

Maximálna parametre podaných zásielok:
  • Kuriérské služby – maximálna hmotnosť 40kg

Reklamácia

  • Nie je s Vašou objednávkou niečo v poriadku? Vyberte jednu z možností:

- Tovar je chybný? Prosím, vyberte: Tovar prišiel poškodený

- V objednávke chýbali produkty? Vyberte: Objednávka nedorazila kompletná

- Bol s tovarom iný problém? Vyberte: Reklamácia

  • Prosím, počkajte na návrh riešenia vašej požiadavky.

Návrh riešenia vašej reklamácie dostanete obvykle do 2 pracovných dní. Reklamácia bude vyriešená do 30 dní od jej uplatnenia.

 

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie