Reklamácia | Vrátenie | Problém s objednávkou

Ako postupovať pri vrátení / reklamácii

Vrátanie

Nepoužitý tovar nám môžete vrátiť do 30 dní od jeho prevzatia.

  • Ak chcete tovar vrátiť, vyberte z nižšie uvedených možnostiach Vrátenie tovaru - Odstúpenie od zmluvy
  • Balík starostlivo zabaľte a spolu s návratkou zašlite vybraným dopravcom na adresu:

      Textilomanie s.r.o., depo QDL, Na Pántoch 7681/10
831 06 Bratislava

Tovar nie je možné vrátiť na uvedené miesto osobne.
Na
 mieste nie je možné vrátiť postele, matrace a iné nadrozmerné predmety. Pre ich vrátenie nás prosím kontaktujte.

Sumu za vrátený tovar vám vrátime na váš bankový účet do 7 dní od jeho prijatia v sklade.
V rámci zjednodušenia procesu je možné využiť dopravy zmluvnými prepravci. 
Nie je možné využiť na postele, boxy a viac kusové zásielky.

Reklamácia

  • Nie je s Vašou objednávkou niečo v poriadku? Vyberte jednu z možností:

- Tovar je chybný? Prosím, vyberte: Reklamácia

- V objednávke chýbali produkty? Vyberte: Objednávka nedorazila kompletná

 

  • Prosím, počkajte na návrh riešenia vašej požiadavky.

Návrh riešenia vašej reklamácie dostanete obvykle do 3 pracovných dní. Reklamácia bude vyriešená do 30 dní od jej uplatnenia.