Reklamácia | Vrátenie | Problém s objednávkou

Ako postupovať pri vrátení / reklamácii

Vrátanie

Nepoužitý tovar nám môžete vrátiť do 30 dní.

  • Ak chcete tovar vrátiť, vyberte z nižšie uvedených možnostiach Vrátenie tovaru - Odstúpenie od zmluvy
  • Balík starostlivo zabaľte a spolu s návratkou zašlite vybraným dopravcom na adresu:

       Textilomanie s.r.o., depo 123Kurier, Gogoľova 326/18, 851 01 Petržalka.

  • Sumu za vrátený tovar vám vrátime na váš bankový účet do 7 dní od jeho prijatia v sklade.
V rámci zjednodušenia procesu je možné využiť dopravy zmluvnými prepravci. Nie je možné využiť na postele, boxy a viac kusové zásielky.

Maximálna parametre podaných zásielok:
  • Kuriérské služby – maximálna hmotnosť 40kg

Reklamácia

  • Nie je s Vašou objednávkou niečo v poriadku? Vyberte jednu z možností:

- Tovar je chybný? Prosím, vyberte: Tovar prišiel poškodený

- V objednávke chýbali produkty? Vyberte: Objednávka nedorazila kompletná

- Bol s tovarom iný problém? Vyberte: Reklamácia

  • Prosím, počkajte na návrh riešenia vašej požiadavky.

Návrh riešenia vašej reklamácie dostanete obvykle do 2 pracovných dní. Reklamácia bude vyriešená do 30 dní od jej uplatnenia.

 

Nastavenia cookies

Používame súbory cookie, aby sme vám umožnili pohodlné prehliadanie webovej stránky a vďaka analýze prevádzky webovej stránky neustále zlepšovali jej funkcie, výkon a použiteľnosť

Nevyhnutné (vždy aktívne, nemožno vypnúť)
Tieto cookie sú potrebné na správne fungovanie webovej stránky
Analytické
Pomáhajú nám pochopiť, ako používate webové stránky. Môžeme ich použiť na zlepšenie
Profilovanie (marketing)
Vďaka týmto cookie súborom vám môžeme zobrazovať relevantný obsah a reklamy, ktoré pre vás môžu byť zaujímavé a užitočné