Reklamácia | Vrátenie | Problém s objednávkou
Ako postupovať pri vrátení / reklamácii
Vrátanie
Nepoužitý tovar nám môžete vrátiť do 30 dní od jeho prevzatia.
- Ak chcete tovar vrátiť, vyberte z nižšie uvedených možnostiach Vrátenie tovaru - Odstúpenie od zmluvy
- Balík starostlivo zabaľte a spolu s návratkou zašlite vybraným dopravcom na adresu, táto adresa platí iba v prípade, že využijete prepravcu GLS.:
Textilomanie s.r.o. depo GLS Senica, Rybky 76, 906 04 Rybky
- V prípade, že sa rozhodnete využiť inú prepravnú spoločnosť (napr. Slovenskú poštu), je nutné balík zaslať na adresu v Českej republike: :
Textilomanie s.r.o. Veľké Dráhy 74e, Opatovice, 664 61 Česká republika
Tovar nie je možné vrátiť na uvedené miesto osobne.
Na mieste nie je možné vrátiť postele, matrace a iné nadrozmerné predmety. Pre ich vrátenie nás prosím kontaktujte.
V rámci zjednodušenia procesu je možné využiť dopravy zmluvnými prepravci.
Nie je možné využiť na postele, boxy a viac kusové zásielky.
Reklamácia
- Nie je s Vašou objednávkou niečo v poriadku? Vyberte jednu z možností:
- Tovar je chybný? Prosím, vyberte: Reklamácia
- V objednávke chýbali produkty? Vyberte: Objednávka nedorazila kompletná
- Prosím, počkajte na návrh riešenia vašej požiadavky.
Návrh riešenia vašej reklamácie dostanete obvykle do 3 pracovných dní. Reklamácia bude vyriešená do 30 dní od jej uplatnenia.